29 Mart 2010 Pazartesi

The Body Shop All In One Face Base


Merhaba,
Allıklardan sonra pudra ve fondötenlerle devam edeyim istedim ama bu alanda kullandığım ürünler çok kısıtlı :)
All In One Face Base, Body Shop'ın severek kullandığım ürünlerinden biri.. Bikaç senedir bittikçe alıyorum. Her gün kullanmasam da, bittiği zaman elimin altında olmamasına dayanamayacağım bir pudra/fondöten.
Pudra/fondöten diyorum ama, bu bir patakrem değil. Islak ve kuru iki türlü kullanabileceğiniz, içinden uygulama süngeri çıkan bir pudra. Islakken kapatıcılığı çok iyi ama ben kuru kullanmayı tercih ediyorum. Gün içinde touch-up'lar için de mükemmel.
Bendeki 3 numarası ve bir hayli açık bir renk. Yazın bronzlaştığımda bu rengi kullanamıyorum. Zaten yazın yüze bir şey sürme taraftarı değilim pek..
Body Shop'ın bunun dışında pudra, fondöten ve patakrem seçenekleri mevcut. Ben pratik bir ürün olduğu için ve kat kat makyaj uygulamaya dayanamadığım için bunu tercih ediyorum, yetiyor. Ama fondöteni sabitlemek için biraz yoğun.
Gelelim swatchlara..






Hiç yorum yok: