19 Mart 2010 Cuma

DiorShow Black Out Waterproof Maskara


Hmm.. Bir yerlerden başlamak lazım tabi..Çok heyecanlıyım blogger!
Maskaralarla başlayalım o zaman..
Benim kirpiklerim orta uzunlukta ve açık renk. fazla gür oldukları söylenemez ama kıvrıklar. Herhangi bir kirpik kıvırıcısı kullanmıyorum. Gerçi istesem de kullanamıyorum, derilerim sıkışıyor habire, göz kapaklarım biraz şiş :)
DiorShow sevdiğim maskaralardandır, genelde Dior ve Lancome ürünlerini freeshoplardan alırım. Strawberrynet alışverişleri benim için çok yeni.

Daha önce üç kere DiorShow aldım ve kullandım. Çabuk kuruması dışında favori maskaralarımdan biridir diyebilirim. Hatta benim için bir bu bir de Lancome fatale'dir, üzerlerine rimel tanımam.
Bu DiorShow Black Out'u 1 ay önce freeshopta normal Diorshow kalmadığı için almıştım. Rimelin kullanımı rahat fakat benim acelem vardı ve farkında olmadan waterproof olanını almışım..
Fiyatı freeshopta 25 Euro, yani 50 TL civarı.
Bu rimel için dayanıklı demek hakaret sayılır, çünkü sürdükten sonra 2 gün boyunca ne yaparsanız yapın gözünüzden çıkmıyor. Tamamıyla temizlemenin imkanı yok. Kullanmadığım bir tek Lancome Bifacil kaldı, onun da bu gerçeği değiştireceğine inanmıyorum :)
Yani güzel ama belalı bir maskara.
O yüzden pek kullanamıyorum :(



Bu DiorShow'un bilindik tombul fırçası.. Bir miktar kirpik diplerine bulaşabiliyor sürerken ama ben tombul fırçaları seviyorum :)




Fotolar için lütfen kusura bakmayın, ilk denemelerim bunlar.. kendimi geliştireceğimden emin olabilirsiniz ;)

Hiç yorum yok: