21 Mart 2010 Pazar

Benefit Georgia Face Powder Review


Benefit, gördüğüm ilk günden beri ürünlerini almaktan vazgeçemeyeceğimi bildiğim inanılmaz çekici bir marka. Eğlenceli ve pratik ürünleri ve harika ambalajları var.
Neyse ki, ürünler yalnızca eğlenceli değil..Birçok ürününün işlevsel olduğuna da inanıyorum :)

Georgia, çok çok açık renk şeftali tonlu bir pudra. Bu ürünü aydınlatıcı olarak, elmacık kemiklerinize, burun üstüne, çene ve alnınıza kullanabileceğiniz gibi tüm yüzünüze sürseniz de abes durmaz. Zira ben öyle yapıyorum :) Cilt tonumu eşitliyor ve harika bir aydınlık veriyor yüzüme. Belli belirsiz bir rengi ve yoğun bir yapısı olmadığı için çok çok esmer tenler dışında beyaz ve buğday tenlilerin rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum. Gelelim swatchlara..






Georgia, bitince kesinlikle yeniden alacağım bir ürün. Türkiye'de Sephora'dan alabilirsiniz, ama sanırım orjinal fiyatına göre epey pahalı.. Ben benefit'in kendi sitesinden almıştım $28'a..

Bu aralar Çilek'te de görüyorum ve sanırım $24 gibi bir fiyatı var orda.

Hiç yorum yok: