19 Mart 2010 Cuma

Lancome Le Crayon Khol Göz Kalemi


Bu kalemin bende siyahı var..1 ay önce freeshoptan 30 tl'ye aldım..
Bence pahalı.. ama göz kalemi kullanmaya yeni başlamıştım ve sadece beyu ve max factor'ın siyah kalemleri vardı elimde. kaliteli bir şey alayım dedim.

Öncelikle kalem waterproof değil ve fazlasıyla yumuşak.. Yani bulaşmaya pek meyilli.

Muhtemelen benim göz yapımdan kaynaklanan bir problem yaşıyorum göz kalemleriyle.. Waterproof kalemlerde buna dahil.. Kalemi sürdüğüm anda göz kapağının katlanan yerine çizgi halinde geçiyor kalem. Siliyorum fakat gün içinde bulaşmaya devam ediyor..
Bende kalemin bulaştığı yere, pudra ya da ten rengi far sürüyorum bolca. böylece biraz engellemiş oluyorum bu siyah çizgileri. En azından waterproof kalemlerde bu böyle.
Ama lancome'un kalemiyle bu çözüm yetmiyor. Bu kalem ne yaparsam yapayım her yere bulaşıyor..Gözümün üstüne sürdüğüm kalem, gözaltıma, yanlara, üste dağılıyor ve makyajımın içine ediyor..
Yemin ederim bunu sürdüğüm gün terör yaşıyorum aynaya bakarken. kaç kere dayanamayıp komple sildim makyajı :)

Neyse, sanırım benim acilen bir jel eyeliner ve eyeliner fırçası almam gerek kendime. İzmir'de sadece İnglot olduğu için oradan bakıcam mecbur. İstanbul'a gittiğimde de herkesin bahsettiği MAC fluidline'lardan almayı düşünüyorum. Bakalım onlar da bulaşacak mı :)

Hiç yorum yok: