21 Mart 2010 Pazar

The Body Shop Allık 09




Bu yanlışlıkla almış olduğum bir allık.. Hiç kullanmadım ama belki birinin işine yarar diye yorumluyorum.
Body Shop'tan bir şeyler alırken, açık, şeftali tonlarında, ışıltılı bir allık beğenmiştim ve testerının arkasındaki raftan bir tane aldım. Aldığım ürünleri denemek için heyecanla eve geldiğimde bambaşka bir renk almış olduğumu farkettim. ambalajını açtığım için de geri götürüp değiştirmeye çalışmadım.. Bu allıkta kaldı öyle..
Renk bana biraz koyu, bronzumsu, koyu bir şeftali rengi. ama turunculuk yok.
Mat, herhangi bir ışıltı yok. Koyu tenliler pudra olarak bile kullanabilir. Açık tenliler, bronz bir görünüm elde etmek için aynı şekilde, ya da allık olarak uygulanabilir.
Ben bronz makyaj hiç yapmıyorum, yakıştırmıyorum kendime..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok koyuymuş rengii :(

Dee Makeup dedi ki...

evet :)
izlediğiniz için teşekkür ederim. İlk ve teksiniz :)