18 Şubat 2011 Cuma

Golden Rose Dudak Kalemleri 205, 221, 228





Bu kalemleri birkaç ay önce bir Golden Rose standından almıştım, Tannesi'nin dudak kalemi sorusuyla hatırladım. Umarım işine yarar :)

Bende 3 rengi var, 205, 228 ve 221.
Renkler çok güzel, yapıları normal -ne yumuşak ne çok katı-, gün içinde dudakları kurutabiliyor, nemli dudaklara uygulanmasını tavsiye ederim, kuru, çatlamış dudaklarda çizgilere dolup kusurlara dikkat çekebilir.

Ne yazık ki, çok kalıcı değiller zaten böyle bir iddiaları da yok, 1-2 saatte bir tazelemeniz gerekiyor.

Bardağa, izmarite ve yediklerinize bulaşmıyor.

Rujunuzun altına kalıcılığını artırmak için kullanabileceğiniz gibi tek başına da kullanabilirsiniz.
Ben genelde tek başına kullanmayı tercih ediyorum.

En sevdiğim renk 228. Harika bir gül kurusu. Birkaç saat içinde dudakları kurutmasa harika bir seçim olabilirdi. Bu rengi bileğime biraz abartılı sürdüm, normalde göründüğü kadar koyu değil.

221 koyu bir vişne rengi, NARS Velvet Lip Pencil Damned'e benzediği için almıştım ama bana yakışmadı.

205 açık bir kırmızı. Yine muhteşem bir renk, kırmızı olmasına rağmen günlük kullanıma uygun, abartı görünmüyor.





221, 205, 228.

Elimde başka dudak kalemi yok, dolayısıyla karşılaştırma yapamıyorum.
2-3 liralık kalemler, fazla performans beklemediğiniz sürece beğenebilirsiniz.

Sevgiler,

Dee Dee

2 yorum:

güzelliğe bakış dedi ki...

dudak kalemleri üzerine parlatıcıyla da hoş oluyor :) renkleri güzelmiş

Tannesi dedi ki...

Canım yazı için çok teşekkür ederim. Kalemlerin rengi pek güzel. Gül kurusuna ben de bayıldım. Diğer renkler de güzel; sık kullandığım ruj renklerine pek uygunlar. Sedefli değiller ama alınası gözüküyorlar valla. :) AVM lerde denk geldiğimde bakıcam mutlaka. İyi günlerde kullan.