6 Şubat 2011 Pazar

AVON Glimmerstick Diamonds Göz Kalemleri Sugar Brown ve Twilight Sparkle






Avon'un bu muhteşem göz kalemlerinden denemeyeniniz kaldı mı?
Bence yeniden indirime girdiğinde mutlaka alın!
Ben tüm renklerini stoklamayı düşünüyorum :)

Bu kalemlerden Twilight Sparkle'ı bir arkadaşım kullanıyordu ve muhteşem görünüyordu.
Avon olduğuna inanamamıştım.
Ben de hemen bir Avon temsilcisi bulup 2 rengini sipariş verdim.

Sugar Brown ve Twilight Sparkle.

Bu kalemler sürekli, sınırlı üretim olan MAC Pearglide Intense Eyelinerlarla karşılaştırılıyor.
Bende o kalemlerden yalnızca Undercurrent var.
Avon'da ona benzer bir renk olup olmadığını bilmiyorum.
Yalnız şöyle bir durum var, Avon kalemler indirimde 9 tl, MAC kalemler ise 34 tl.
Ve garip bir şekilde, ne yazık ki Avon daha uzun süre kalıcı ve kesinlikle gözkapağına bulaşmıyor.

MAC Pearlglide Intense Eyeliner -Undercurrent'ı baz alarak konuşuyorum- Avon Glimmerstick Diamonds Eyeliner'a göre daha yumuşak ve daha kolay sürülüyor, oldukça kalıcı, akmıyor, dağılmıyor fakat eğer göz kapaklarınız yağlıysa gün içinde göz kapağına transfer olabiliyor.

Avon kalemlerin uygulaması kolay, istediğiniz kalınlıkta ve yoğunlukta sürebiliyorsunuz, sabahtan akşama kadar akmıyor, dağılmıyor, silinmiyor, gözkapağına transfer olmuyor ve sürdüğünüz gibi kalıyor.
Renkler çok güzel.

Fakat Glimmerstick Diamonds serisinden almaya çalışın, anladığım kadarıyla bir de düz Glimmerstick serisi var, onlar simsiz ve daha sade görünüyor.

Ben her gün kıyafetimdeki renklere göre bu ikisinden birini kullanıyorum ve çok memnunum.
Diğer renklerini de alırım.
Eğer abartı olmayan simli göz kalemlerinden hoşlanıyorsanız tavsiye ederim.

Sevgiler,
Dee Dee

5 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

twilightin üretimi kalkmıs
ben bulamıyorum :)

stok yapıcaktım halbuki.
ankarada sormadıgım temsılcı kalmadı

Dee Makeup dedi ki...

Farkettiğim kadarıyla AVON bu kalemleri her katalogda çıkarmıyor, ara ara bir indirimli bir indirimsiz olarak çıkıyor. Üretimden kaldırıldığını zannetmiyorum canım sadece son birkaç katalogda farklı renklerini satıyorlardır.
Gene gelir merak etme, bir arkadaşım her yeni katalogu getiriyor bana, gördüğümde ben de stoklucam, blogda haber veririm :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

insalah dediğin gibidir.
bir satıcı bana öyle dedi.

ben de hemen stoklucam
haberini bekliyorum :)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Dee'cim güle güle kullan kalemlerini :) ben de çok seviyorum bu seriyi, umarım kaldırmamışlardır, çok üzülürüm! bir de email atmak lazım, kaldırılan ürünlere talep olursa geri getiriyorlar ;)

MiskinKek dedi ki...

Avona tövbe ettim. Bana yeminimi bozdurcaksınız :D:D