6 Şubat 2011 Pazar

MAC I Get No Kick Eye Kohl Review






MAC I Get No Kick Eye Kohl, Cham-Pale Koleksiyonuyla çıkan sınırlı üretim bir göz kalemi.

Göz içini ve göz pınarını aydınlatmak için kullanabileceğiniz gibi kalem highlighter olarak elmacık kemiklerinizin üstünü, dudak çizginizi ya da kaşlarınızın altını belirginleştirmek için de kullanabileceğiniz çok amaçlı bir ürün.

Ben Cham-Pale Koleksiyonundan bu kalemi ve Chromagraphic Pencil'lardan NC15/NW20'yi aldım.
İzmir MAC'de hiçbir üründen ellerinde olmadığı/kalmadığı için bunları good old Bağdat Caddesi MAC'den aldım.
Size MAC Bağdat Caddesi çalışanlarının ne kadar güleryüzlü ve yardımcı olduğundan bahsetmiş miydim?

Bu arada Cham-Pale koleksiyonundaki Paint Pot'ları gördünüz mü?
Harikaydı! Almadığım için çok pişmanım :(
Karar veremedim, alcak olsam 4'ünü birden almam gerekiyordu, yoksa almadıklarım içimde kalacaktı ben de es geçtim.

I Get No Kick, sedefli, pembe-altın şampanya rengi bir göz kalemi.
Benim aldığım günden beri kurtarıcım oldu, göz makyajı yapmadığımda bile concealerdan sonra göz içine ve kaş altına bunu sürüyorum.
Çok zarif bir aydınlık veriyor.
Baştan söyleyeyim, çok renk veren bir kalem değil bu, belli belirsiz bir renk veriyor ama kesinlikle göz çevrenizin görünümünü değiştiriyor.

Ben çok sevdim ama tavsiye ederken çekinirim açıkcası, aynı işlemi bir far yardımıyla da yapabileceğiniz için bazılarına çok gereksiz gelebilir :)

Sevgiler,
Dee Dee

1 yorum:

Sophia's Lover dedi ki...

Taj Mahal

The Taj, mayhap, to you may seem, a mark of love supreme
You may hold this beauteous vale in great esteem;
Yet, my love, meet me hence at some other place!
How odd for the poor folk to frequent royal resorts;


thanks.