18 Şubat 2011 Cuma

Golden Rose Perfect Shine Lipstick 212, 224, 226, 239 Review


Yine Golden Rose, yine harika renkler, yine bayılarak aldığım ama kullanamadığım ürünler..

Golden Rose Perfect Shine Lipstick serisi, benim bir rujda aradığım tüm özelliklere sahip.
Sheer yapıda, nemlendiricili, parlak ve dudakta kalıp gibi durmayan bir seri.

Hatta 239, neredeyse Nivea Cherry dudak kreminin eski halini hatırlattı bana, hani Nivea o güzelim dudak kremlerini yağlı, iğrenç ve eski versiyonunun bir karikatürü haline dönüştürmeden önceki..

Neyse, söyleyip kurtulucam, bu rujlar kokuyor! Mevzu bu.
Rahatsız edici bir kimyasal kokusu değil bu, bildiğin eski anane ruju kokusu..
Rujları farklı Golden Rose standlarından aldım, dolayısıyla eski, zamanı geçmiş olduklarını da sanmıyorum.
Belirgin ve kolay kolay geçmeyen bir koku, benim burnum hassas ve bu kokuya dayanamadığım için bu güzelim rujları kullanamıyorum.

Yukarıdan aşağıya: 224, 239, 226, 212

Yukarıdan aşağıya: 224, 239, 226, 212


224: Gül kurusuna çalan bir bej pembe. Nude, günlük bir renk.

239: Harika bir vişne çürüğü.

226: Kırmızının yumuşatılmış hali diyorum buna. Yine parlak ve sheer yapıda olduğu için günlük kullanılabilecek kırmızılardan.

212: Cart pembe. MAC'de buna benzer bir renk var, standta hep dikkatimi çekiyor, adını hatırlamıyorum. Bu ince yapılısı. Swatchlarda pek iyi gösterememişim bu rengi, göründüğünden daha açık ve daha parlak bir pembe.

Rujların yapısı ve renkleri gerçekten çok güzel, hepsi gece gündüz kullanılabilir.
Eğer kokulu kozmetikler sizin için sorun değilse ve sheer rujları seviyorsanız, 5-6 liraya ucuz ve güzel bir seçenek olacaktır.
Ben yerel markalarda benzer yapıda ürünler göremedim.

Sevgiler,
Dee Dee




3 yorum:

caramel dedi ki...

Golden Rose'un glossları da harika ama evet kokuyor!! Kokudan ben de kullanamıyorum mail atmayı bile düşündüm ne olur kokusuz yapın ürünlerinizi die. Hakikaten kaliteli idi gloss ama duruyor öle süremiorum. Rengi, yapışkanlığı kalıcılığı fiyatı süper ama gel gör ki kullanamıyorum. İçimi fena yapıyor kokusu :(((((

Dee Makeup dedi ki...

glosslar da kokulu demek.. umarım markayla ilgili yazılan yorumları takip ediyorlardır ve bu sorunu dikkate alırlar. ürünlerin renk ve yapıları çok güzel çünkü :)

Junkhead dedi ki...

Aaa bu serinin kokusunu seven tek ben miyim acep şaşırdım şimdi :D Acaba ben almaya başlamadan önce bir süre kokusu kötüydü de,sonra yenilediler mi :)) Bende de 3 renk var bu seriden,hem kokularını hem de nemlendirmelerini çoook seviyorum yav . Bendekilerin kokusu çok yumuşak böyle bebek kokusu gibi :) 239u nasıl görmemişim ben yaaa,görürsem alabilirim ,gerçi o tonda 2-3 rujum var ama işteeeee :/ :D