6 Şubat 2011 Pazar

MAC Chromagraphic Pencil NC15/NW20 Review






MAC Chromagraphic Pencil, Pret a Papier koleksiyonuyla çıkmıştı ve almak istediğimde çoktan Out of Stock olmuştu.
Bir süredir permanent ürün kategorisine girmiş ve MAC Pro'larda satılıyor.

Ben Cham-Pale koleksiyonundan I Get No Kick Eye Kohl ile beraber aldım.
I Get No Kick göz kalemini daha çok sevmeme rağmen bu daha işlevsel bir ürün.

Oldukça pigmentli, kremsi yapıda bir kalem concealer, göz içine, göz pınarına, sivilcelere ve dudak üstüne kapatıcı, aydınlatıcı ya da belirginleştirici olarak kullanabilir.
Eğer göz makyajınızda göz içine beyaz kalem çekmeyi seviyorsanız, daha doğal ve uygun duran bu kalemi tercih edebilirsiniz.
Kalıcılığı orta -bu daha çok göz içine çektiğiniz kalemlerin sizdeki dayanma süresi ile alakalı- ten rengi olduğu için gün içinde kaybolsa da problem oluşturmuyor.
Ben göz içine gözü aydınlatmak ve daha büyük göstermek için sürüyorum.
Ambalajında dudak dışında her yerde kullanabileceğiniz yazıyor.

İki rengi var, NC15/NW20 ve NW25/NC30.
Ben NC15/NW20'yi kullanıyorum.
NW25/NC30, şeftali tonlu bir bej, esmerler için daha uygun olacaktır.

Sevgiler,
Dee Dee

2 yorum:

tubiss dedi ki...

bi göz makyajıyla kullanıp fotosunu ekleyebilir misin acaba :)

Dee Makeup dedi ki...

Canım ben bloga koyduğum fotoları telefonla çekiyorum, göz makyajı fotolarının çok net çıkacağını sanmıyorum ama denerim :)