17 Şubat 2011 Perşembe

NARS Velvet Matte Lip Pencil Dragon Girl Review





Dragon Girl'ü nerede gördüğümü hatırlamıyorum..
Tek bildiğim gördüğüm ilk andan beri aşık olduğum ve almak istediğimdi.

Bayıldım!
En sevdiğim ruj olduğunu söyleyebilirim.
Benim için günlük kullanıma -çalışma ortamıma- uygun değil ama iş dışında gece gündüz sürer çıkarım.

Dragon Girl, kırmızı, mat, uzun süre kalıcı ve oldukça göz alıcı bir renk.
Kırmızı ruj kullanmaya alışık değilseniz hiç yaklaşmayın.
Alt tonlardan anlamam ama sanırım pembe alt tonlu bir kırmızı. Hatta direk pembe-kırmızı :)
Makyajsızken sürdüğümde bile tüm görünüşümü değiştiriyor.

Ben sigara kullanıyorum, habire bir şeyler yer içerim ve rahatlıkla söyleyebilirim ki bu ruj bozulmuyor, akmıyor, bulaşmıyor.
Üstelik, bardağa, izmarite ya da yediğinize de bulaşmıyor :)

Normalde kırmızı ruj tehlikeli seçimdir, dişlerinize bulaşır, dağılır, silinir -sadece çerçeve olarak kalır-, özen ve sürekli kontrol ister.
Bu ruj, en az 6-8 saat kalıcı, yavaş yavaş ve orantılı siliniyor.
Benim bugüne kadar kullandığım en güzel kırmızı olduğunu söyleyebilirim.
Asla ucuz, bayağı ya da aşırı görünmüyor.

Sürümü çok kolay ve yumuşak bir kalem.

Sürekli kullanmadığınız sürece dudakları kurutmuyor ve diğer mat rujlar gibi çizgilere dolup kusurlara dikkat çekmiyor.

Daha ne isteyim?





Bu da benim manyak kedim, ev içinde fotoğraf çekerken bir haller oluyor kediye, peşimden ayrılmıyor.
Blogdaki diğer fotolarda da bu kedinin orasına burasına rastlayabilirsiniz.

Sevgiler,

Dee Dee

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Rengi gerçekten çok güzel.Emeğine sağlık

Unknown dedi ki...

cok hoş güle güle kullan dee'cim,pzts geliyormusun

Dee Makeup dedi ki...

@Chichom çok teşekkür ederim :)

@İlknur geliyorum şekerim :) sen geliyor musun? Cook heyecanlıyım ilk defa bir workshop'a katılıcam :p

Unknown dedi ki...

geliyorum canım bende aynen ilk workshopum