6 Şubat 2011 Pazar

Helena Rubinstein Magic Concealer Review







HR Magic Concealer, gözaltı morluklarınız olsun olmasın bence gelmiş geçmiş en iyi kapatıcı!
Kimse kusura bakmasın ama çokça karşılaştırılan Lancome Effacernes ve YSL Touche Eclat halt etmiş..
Bu kapatıcının fanatiğiyim!

Uygulaması çok kolay, çok hafif ve likit yapıda fakat garip bir şekilde orta-yüksek kapatıcılığa sahip, göz çevresini kurutmayan aksine nemlendiren, yatıştıran, yine kendi tecrübelerime dayanarak şişlikleri indiren ve çok doğal duran bir concealer..

Bendeki rengi 02 Medium.
Swatchlar sizi yanıltmasın, rengi ilk elinize/parmağınıza sıktığınızda koyu görünüyor fakat aslında oldukça açık bir renk.
Bazen fondöten sürmeye üşendiğimde nemlendirici ya da primerle karıştırıp tüm yüzüme uyguluyorum.
Anlayın ne kadar sevdiğimi :)

İyi Özellikleri

Göz çevresini asla kurutmuyor.
Kapatıcılığı orta-yüksek.
Kalıcılığı orta. Elimdeki diğer kapatıcılarla karşılaştırdığımda EL Double Wear ve MAC Pro Longwear'ı hesaba katmazsam oldukça yüksek bir kalıcılığa sahip olduğunu söyleyebilirim.
Ben concealer'ı sabitlememeyi tercih ediyorum ve ellerim sürekli yüzümde.
Bunu da hesaba katın.
Kalıcılık açısından Lancome Effecernes'e benziyor.
Fakat Lancome Effacernes daha çok pembe alt tonlar içerirken HR Magic Concealer daha sarı alt tonlu bir kapatıcı.
Bende sarı alt tonlu kapatıcılar çok daha doğal duruyor.
Lancome Effacernes'e göre daha hafif ve daha likit bir yapıda olmasına rağmen kapatıcılığı daha yüksek.
Göz çevresini aydınlatma açısından YSL Touche Eclat ile karşılaştırılabilir ve her durumda eline verir.
İçerisinde incimsi mikropartiküller var, dolayısıyla ışığı yansıtıyor.
Gün içinde ihtiyacınız olduğunda tekrar uygulayabiliyorsunuz.
Göz çevresinde asla kuruluk yapmıyor ve göz kapağına da uygulanabiliyor.

Kötü Özellikleri

Eğer göz çevrenizde çizgilenme probleminiz varsa çizgilere birikme yapabiliyor ama bunu istediğiniz zaman ufak bir parmak darbesiyle düzeltebiliyorsunuz :)
Bir kere düzelttikten sonra tekrar birikmiyor.
Başka da herhangi bir kötü özelliği yok.

Sonuç olarak, uygulama, kapatıcılık, kalıcılık ve görünüm açısından değerlendirdiğimde benim en çok memnun kaldığım kapatıcı budur.
Bittikçe alırım.


Sevgiler,
Dee Dee

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Vavv demek effacernesden daha iyi çok merak ettiğm:) cosme-de sitesinden HR ürünleri oluoyr bir göz atayım bari:)
Bu arada loreal absolute damage repair kullandığını söylemişssin canım maskesini de kullanmış mıydın? Ben onu almadım da iyiyse cheapsmelssden de onu alayım..

Dee Makeup dedi ki...

Kullandım canım, bloguna yorum yaptım :)

Unknown dedi ki...

bende aynı şekilde çizgilere birikme yaptığından pek memnun kalmayıp arkadaşıma sattım dee'cim. yeni arayışlara devam :)