18 Şubat 2011 Cuma

Golden Rose Göz Kalemleri 305, 313, 314, 315


Bu kalemlerin renkleri çok güzel ve mat, yapıları yumuşak ve uygulaması kolay.

Gözün içine, altına ya da gözkapağına uygulanabilir.
Ben gözkapağına uygulamayı tercih ediyorum.

Akma ve bulaşmaya eğilimliler, zaten aksini iddia etmiyorlar, gözkapaklarınız yağlı olmasa bile muhtemelen gün içinde gözkapağınıza bulaşacaktır.
Far bazıyla halledilemeyecek bir sorun olduğunu sanmıyorum.
Ben bu kalemleri kullanacağım zaman tüm göz kapağına en azından ten rengi far sürüyorum. Far ve/veya far bazı bu tarz kalemlerin kalıcılığını artırıyor ve gün boyu renk silinmiyor.

Yine de yaz için pek uygun göz kalemleri olduğunu düşünmüyorum.

Yukarıdan aşağıya: 313, 315, 305, 315



Yukarıdan aşağıya: 313, 315, 305, 315

313: Tam istediğim lacivert tonu. Fakat bu kalemi bej, bakır, kahve gibi nötral tonlarla farlarla kullandığınızda renk yeşile dönüyor. Bu nedenle Avon Twilight Sparkle'ı tercih ediyorum.

315: Harika bir yeşil tonu, bu rengin adını bilmiyorum ama bu kalemleri alma sebebim bu renktir. İçlerinde en sık kullandığım renk bu. Hastasıyım.

305: Yine harika bir kahverengi. Siyah göz kalemi ya da eyeliner yerine kahverengi kullanmayı tercih ediyorum. Daha yumuşak ve doğal görünüyor. Bunun yerine Avon Sugar Brown'u kullanıyorum.

314: Ördek yeşili denebilir sanırım. Açık tenlilere çok yakışacağına eminim. Güzel bir renk ama ben bunun yerine daha göz alıcı olan MAC Undercurrent'ı kullanmayı tercih ediyorum.

Simli göz kalemleri bana daha çok hitap ediyor sanırım :)
Bu kalemlerden benim için özel olanı, 315. Onun dışındaki renkleri diğer markalarda da bulabileceğinizi düşünüyorum.

Sonuç olarak, Golden Rose renkten anlıyor, bu kalemlerin kalıcılıklarını biraz geliştirse vazgeçilmez olabilir.

Sevgiler,
Dee Dee

Hiç yorum yok: