15 Mayıs 2010 Cumartesi

Bobbi Brown Oil Free Even Finish Compact Foundation Review



Bu fondöteni şu siparişimde almıştım, geldiğinden beri aşığım kendisine, kullanmaya kıyamıyorum o derece..

Ben bir şeyi çok beğendiğimde kullanmaya, giymeye kıyamam :)
Dolabımda birsürü alıp giymediğim giysi, ayakkabı var özel günlere sakladığım.
Bu fondöteni de o kadar çok sevdim ki, gıdım gıdım kullanıyorum ziyan etmemek için.
Böyle de bir manyağım işte..


Ürünün vaad ettikleri,

Ciltteki parlamayı azaltmak
Cilt üzerinde kolayca kayması
Uzun süre kalıcı renk ve full kapatıcılık
Gün boyunca taze ve eşit bir cilt görünümü
Normalden yağlıya ve yağlı ciltler için uygun

Bu fondöten bütün vaadlerini fazlasıyla gerçekleştiriyor.
Gün boyunca ne bir renk değişmesi var ne de parlaklık. Sabitleyici pudra vs. uygulamama rağmen.
Üzerine sadece allık sürüyorum, allık da çok rahat bir şekilde uygulanıyor, karışma, bozulma ya da lekeli bir görüntü oluşmuyor.
3.5 Warm Beige, kendi ten rengimden yarım veya bir ton koyu heralde ama tam uydu diyebilirim, harika görünüyor.

Kesinlikle tavsiye ediyorum, bitince tekrar, tekrar alırım ben bunu!

Altından bir de sünger çıkıyor.



Umarım almayı düşünenlerin işine yaramıştır :)
Sevgiler,
Dee Dee




Hiç yorum yok: