5 Mayıs 2010 Çarşamba

Çilek'ten TheBalm Sürprizi!


TheBalm, Benefit ve Too Faced gibi eğlenceli ambalajlara sahip, pratik ürünleri olan bir marka.
Türkiye'de henüz satılmıyor.
Yurtdışında belki Benefit ve TooFaced kadar çok tercih edilmiyor ama ben üçünü kendi deneyimlerimle bir sıralamaya koysam theBalm ürünlerini henüz hiç kullanmamış olmama rağmen Benefit>theBalm>Too Faced derdim :)
Benim bu markayla tanışıklığımın sebebi, timeBalm Anti-Wrinkle Concealer..
Gözaltı morlukları, sahipleri için büyük bir problem arkadaşlar..Bütün varlığınızı göz kremlerine ve kapatıcılara adayabiliyorsunuz.
Aylar önce piyasadaki etkili kapatıcıları araştırırken bu ürüne denk gelmiştim ve hakkında güzel şeyler okumuştum..
Fakat o zaman theBalm ürünlerine sadece Dermstore, Sephora ve kendi sitesinden ulaşılabiliyordu. Bende $18'lik kapatıcıyı $40'a getirmek istemediğim için hiç bulaşmamıştım.

Bu markanın ayrıca allıkları da çok meşhur, ilgili Just Makeup ve Muse yazılarını okumak için isimlere tıklayabilirsiniz.
Allıkların içinde NARS Orgasm'a benzeyen Hot Mama çok meşhur..

theBalm ürünleri hakkında ben güzel şeyler duydum ama henüz deneme fırsatım olmadı..
dün çilekte gördüm ve çok sevindim. Fiyatlar makul, hemen hemen tüm ürünler siteye eklenmiş, bir göz atmanızı tavsiye ederim..

Yalnız Allah rızası için benim için bir timeBalm Anti-Wrinkle Concealer Mid-Medium bırakın, kartlarımı inanılmaz doldurdum, sipariş verişim bir haftayı bulabilir..

Çilek'le ilgili böyle bir sorun var, param olsa ürün olmuyor param yoksa sitede her şey var.

theBalm hakkında siz neler düşünüyorsunuz?
Daha önce kullandınız mı?
Lütfen yorum bırakın :)

Hiç yorum yok: