3 Mayıs 2010 Pazartesi

Haftanın Promosyonları

Anneler günü yaklaştıkça indirim manyağı bünyelerde bir heyecan başladı..
Strawberrynet'in güneş ürünlerinde %70'e varan ve Anneler Gününe özel belirli ürünlerde %60'a varan indirimi 9 mayısa kadar devam ediyor..
Cheapsmells.com'un bahar indirimi bugün sona eriyor.
Inglot, geçen sevgililer gününde %25 indirime girmiş, ben kaçırdım, acaba 9 mayıs ve öncesinde herhangi bir indirimi var mı?
Edit: Inglot'ta ikili dudak parlatıcılarında 2 Al 1 öde var.

Bu posttaki giyim ve kozmetik indirim ve promosyon haberleri hafta boyunca güncellenecek..
Siz de bu tip haberleri bana yazın, bu posta ekleyelim..

Gelelim güncel promosyonlara,
Sigma Makeup'ta Anneler gününe özel 3 farklı set hazırlanmış.
her birinin fiyatı $68. Ben Stylish Mom Combo'ya bayıldım, kendime istiyorum.

Kiss and Makeup'ta tüm Trish McEvoy vücut losyonları, scrublar ve kremlerde %10 indirim var..

Tekin Acar'da 9 mayısa kadar Tekin Acar kart ile yapacağınız bütün alışverişlerde %30'a varan indirimler var.. Fakat indirimli ürünleri bilmiyorum, Tekin Acar'ı ziyaret edin ve bana da söyleyin!

The Body Shop'ta hediye setlerinden 2 alana 3. hediye. Bu biraz zorlama olmuş, 2 al 1 öde yapsalardı keşke..
Yine TBS'de 75 TL makyaj alışverişlerinizde makyaj çantası hediye..
Ayrıca kandil yağlarında %30 indirim var.. Bu sıcakta kandil yağlarını napacaksak?!
Son olarak, çilekli duş jeli de mayıs ayına özel %30 indirimli..
Edit: Limon serisinde 2 Al 1 öde var.

Watsons'da 8-9 Mayıs'ta tüm cilt ve makyaj ürünlerinde %50 indirim var!

Benim henüz dikkatimi çeken, özel bir promosyon yok..
Sigma fırçalarını hiç denemedim ama merak ediyorum. Bu setlerde neredeyse 1 aydır var, yani yeni bir şey değil ama 9 mayıs son gün. Şu an itibariyle tek alınası şey benim için..

Dediğim gibi bu post promosyon haberleri geldikçe güncellenecek.. Takibe alın!
Herkesin Anneler Günü şimdiden kutlu olsun. Aileniz ve sevdiklerinizle beraber güzel bir haftasonu geçirmenizi dilerim..








Hiç yorum yok: