4 Mayıs 2010 Salı

Yeni Çilek Siparişi!

Dün Çilekten MAC Sheertone Shimmer Blush Springsheen geldi geçti..
Sepete attım, defalarca almayı denedim, ama sadece bonus kartımda limit vardı ve Çilek ısrarla kabul etmedi..
Gecenin bir yarısı üşenmedim, ilk defa bir Sanal Kart çıkardım fakat Springsheen bitmişti..
Bende sepetteki diğer ürünleri aldım ama inanın sevinemedim bile.
Bildiğim kadarıyla MAC allıkların mağaza fiyatı 46 TL, Çilekte 33 TL ve Ambering Rose hala var..

Benim aldıklarıma gelecek olursak,
Bobbi Brown Oil Free Even Finish Compact Foundation #3.5 Warm Beige %58 indirimiyle şu an $20. Ama sadece bu renkte indirim var, açık buğday tenliyim, inşallah birbirimizi severiz..
Bare Naturale The Flawless Starter Kit 460 Nude Beige, bu set iki haftadır indirimde $17.50.
Çilekte 3 rengi var, açıktan koyuya renkler Soft Ivory, Light Ivory ve benim aldığım Nude Beige. Yaz geldiği için mevcut renkler içinden en koyusunu aldım ama korkmayın L'oreal'in kendi sitesinde geniş bir renk skalası var, açık bile gelebilir..
Allık ve transparan pudra bütün setlerde standart, mineral fondötenin renk skalası için,
Bare Naturale Gentle Mineral Powder Compact with Brush Duo Pack #414 Creamy Natural aldım, yani serinin 4. rengi. Aldığım setteki rengin bir koyusu.
Bu pudraların teklisi $11, ikilisi $14.
L'oreal'in renk skalası için,

Siparişim bugün yola çıkmış, muhtemelen haftaya pazartesi ilk izlenimlerimi yazıyor olurum..
Umarım renkler uyar! Yoksa bir daha internetten cilt makyajı siparişi yapmam, desem de sen inanma :)

Tüh ya, Springsheen'i kaçırdım..
L'oreal'in Bare Naturale serisini kullanmış olan var mı?
Görüşleriniz neler?
Siz yakın zamanda bir şeyler aldınız mı?
Lütfen yazın :)

Dee Dee



Hiç yorum yok: