16 Mayıs 2010 Pazar

Innova highly volumizing mascara with immediate effect Review




Acı ama gerçek, Innocils benim Lancome Fatale'dan sonra kullanıp beğendiğim tek maskaradır.

Bu rimelle tanışmam yakın bir arkadaşım sayesinde oldu.
Sorunlu kirpikleri vardır, çok uzun ama çok düz.
Hiçbir kirpik kıvırıcı, hiçbir rimel bugüne dek o kirpikleri kıvırıp tüm gün yukarıda tutmayı başaramadı.
Tam da kirpik perması yaptırmayı düşünmeye başlamışken, bir parfümeri alışverişi sırasında bu rimeli almış.
Ben de onda görüntüsünü çok beğendiğim için yılbaşından bir iki gün önce epey aradıktan sonra almıştım.

Innova her parfümeride satılmıyor, İzmir'de sanırım sadece Hobi'lerde var. (Alsancak, Bornova, Çankaya..)

Innova markasını daha önce hiç duymamıştım, ürünleri hakkında da herhangi bir bilgim yoktu.
Ben bu rimeli delicesine severek kullanırken, kesin çok popüler bir şey olmalı diye webte yorumlar için gezinirken markayla ilgili bir sürü şikayetle karşılaştım!
Cilt bakım ürünleri birçok kişide alerji yapmış, satış görevlileri çok ısrarcıymış..
Bunlar aklınızda bulunsun.
Siz sadece rimeli alın çıkın.

Innocils Highly Volumizing Mascara with immediate effect, kirpikleri dolgunlaştıran, kıvıran, uzatan ve topaklanma yapmayan bir rimel.
Ben 5 aydır kullanıyorum, bitmek üzere, yenisini alıcam.

Eğer rimel arayışındaysanız mutlaka deneyin.
Ucuz ama çok etkili bir ürün.
Maybelline, L'oreal, Max Factor ve birçok high end markayla kapışır, hepsini ağlatır.

Eğer parfümerilerde maskara denemekten çekinmeyen biriyseniz, direk orada deneyin ve sonuçları görün.
Buraya dönüp yorum bırakmayı da unutmayın :)
Sevgiler,
Dee Dee



Hiç yorum yok: