15 Mayıs 2010 Cumartesi

The Body Shop Seaweed Cilt Bakım Serisi

TBS Seaweed Cilt Serisinin bütün ürünleri bende yok.
Bu seride, fotoğrafta gördükleriniz dışında Ionic Clay Mask (Iyonik Kil Maskesi), Clarifying Night Treatment (Arındırıcı Gece Bakımı) ve Pore Perfector (Gözenek Sıkılaştırıcı Jel) var.
Seaweed Serisi karma ve yağlı ciltler için geliştirilmiş, cildin yağ dengesini ayarlama, arındırma, pürüzsüzleştirme, nemlendirme ve parlamayı engelleyen ürünler içeriyor.

Bendeki ürünler,

Arındırıcı Yüz Yıkama Jeli, üzerinde deep cleansing dediğine bakmayın, oldukça hafif, köpürmeyen, yağsız ve sabunsuz bir temizleyici. Günlük yüz temizleyicisi olarak ya da cilt makyajınızı çıkarmak için kullanabilirsiniz.
Her ne kadar sabun içermediği için cildi kurutmadığı söylense de karma ciltlerde yanaklar gibi yağsız bölgelerde kuruma yapabiliyor.
Başta oldukça hafif bir temizleyici olduğu için makyaj çıkaracağına inanmamış olsam da, tonikle sildiğimde cildimden herhangi bir makyaj kalıntısı gelmiyor.
Hafif ama etkili bir ürün.

Gözenek Temizleyici Yüz Peelingi, haftada 2-3 kere kullanacağınız, tıkanmış gözenekleri temizleyen, ciltten fazla yağı ve kiri uzaklaştıran, sabunsuz bir yüz peelingi.
Ben ilk kullandığımda aşırı bir alerji geliştirmiştim bu peelinge -ki böyle bir olay ilk defa başıma geldi- bütün yüzüm kıpkırmızı oldu ve şişti. Yüzümdeki hassasiyet 1-2 gün sürdü. Aradan bir hafta geçtikten sonra tekrar denedim, hala haftada 2 kere kullanıyorum, böyle bir sorun bir daha yaşamadım.
Ama beni ürkütmedi değil.
Yine de bu serideki en sevdiğim ürün kendisi. Kullandıktan sonra yüzüm gerçekten pürüzsüz oluyor, gözeneklerin görünümü geçici de olsa ortadan kalkıyor ve işin güzel yanı cildi kesinlikle kurutmuyor.

Temizleyici Tonik, alkolsüz, hafif, cildi rahatlatan, temizleyiciden sonra nemlendiriciden önce uygulayacağınız, ciltte kalan makyaj ve temizleyici kalıntılarını temizleyen bir ürün.
Temizleyicinin neden olduğu kuruluğa iyi gelen bir ürün.
Alkolsüz olması benim için bir artı.

Gelelim bu serinin Matlaştırıcı Gündüz Kremine,
bu krem The Body Shop'ın en çok satanlar listesinde.

''Kolayca emilen, gözenekleri tıkamayan, yağsız bir gündüz kremidir. Fazla parlamayı kontrol etmek için yağ dengeleyici maddeler içerir; bu sırada nem ihtiyacı olan bölgelere de nem sağlar. Cildiniz ferah, yumuşak ve pürüzsüz olur, parlamadan kurtulur.''

Hafif, makyaj altına uygulayabileceğiniz bir gündüz kremi.
Parlamayı ve yağlanmayı kontrol altına aldığı pek söylenemez.
Makyaj yaptığım ve yapmadığım günlerde özellikle dikkat ettim, 2 saat içinde T bölgem yağlanıyor.
Yanaklarda ciddi kuruluk yapıyor.
SPF içermiyor.
Gece rutininizde kullanabileceğiniz bir ürün değil.
Yine de gerçekten hafif olduğu, çabuk kuruduğu ve makyaj altına sorunsuz uygulanabildiği için iyi bir gündüz nemlendiricisi.

Bu ürünleri bir daha alır mıyım?
Şimdilik hayır.
Yeni bir cilt bakım serisine başlama planlarım var.
Ama kolay ulaşılabilirliği, TBS'nin sürekli uyguladığı 2 al 1 öde kampanyaları, ekonomik fiyatları ve doğal içerikleri bu ürünleri benim gözümde cazip kılıyor.

Not: Ürün fotoğrafları ilk aldığımda çekilmiştir. 2 aydır düzenli kullanıyorum.
Cildim Karma.

Hiç yorum yok: