6 Mayıs 2010 Perşembe

Parfümeri Alışverişi! %50 indirim!

Herkesin evinin yakınında kozmetik, saç boyası, oje, ıvır zıvır aldığı tanıdık bir parfümeri vardır.
Benim de oturduğum yerde, diğerleriyle kıyaslandığında daha uygun fiyatlı, daha güler yüzlü, bol markalı böyle bir parfümeri var.
Tanıdık parfümerileri seviyorum, büyük mağazaların kasıntılığından ve derdini anlatamamaktan uzak, sizi tanıyan, ne istediğinizi bilen ve yardımcı olan kişilerden alışveriş yapmak güzel.
Benim parfümerimde -benim parfümerim! yalnız sahiplenmişim ;)- indirim günlerinde arayıp haber veriyorlar, ya da gittiğimde bugün alma iki gün sonra gel falan diyorlar. Normalde Anneler Günü indirimi yarın başlıyor, ben birkaç arkadaşımla bu akşam gittim, bize bir güzellik yaptılar ve ürünler fazla kurcalanmadan bir şeyler aldık.
L'oreal ve Maybelline'de %50 ve Max Factor'de 2 al 1 öde vardı. Cecile, Flormar, Alix Avien devamlı indirimde zaten.
Ben 3 parça şey aldım, fazla bir şey değil, zaten daha ne alayım!
Arkadaşlar pudra, fondöten, rimel silip süpürdüler L'oreal'i. İndirim onlara yaradı!

Ben L'oreal Glam Shine Volumizer 6H Gloss 505 Absolutely Red, L'oreal Voluminous X5 Carbon Black Maskara ve Maybelline Affinitone Concealer 05 Medium Beige aldım.

Glossu gidip gelip deniyordum zaten, normal fiyatı 35, orda 26 falandı, ben 17'ye aldım.
Maskarayı hiç denemedim, nasıl bilmiyorum, tamamen Just Makeup'ın şuradaki yazısından etkilenerek sepete attım. 20 lira olması lazım.
Affinitone concealer eski adıyla Everfresh concealer baya ünlü bir kapatıcı hem de çok ucuz. Ben hiç denememiştim, ama kapatıcılara karşı zaafım var bunu da direk aldım. 7.5 liraya geldi.

Fotoğraflar biraz bulanık çıktı, bir türlü odaklanamadım, şimdiden kusura bakmayın.
İlerleyen günlerde, ürünleri kullandıkça yorumlarım.


Bu arada gloss 6 saat dayanıklı falan değil, maksimum 2 saat dayanıyordur ama ben yapısını ve rengini çok beğeniyorum.
Sizin Anneler Gününe özel indirimlerden aldığınız bir şeyler var mı?
Eğer ihtiyacınız olan şeyler varsa böyle günleri kaçırmayın derim ben :)
Yaşasın %50 indirimler!


Hiç yorum yok: