4 Mayıs 2010 Salı

Yeni Çilek Siparişi! Again :)

Selamlar,
iki gün üst üste kozmetik alışverişi yapmazdım ama..
Çilek'e Benefit Powderflage düşmüş, Benefit dedin mi bende akan sular duruyor malum, gözaltı kapatıcısını sabitlemek için de bu tarz bir ürüne ihtiyacım vardı..

Ee, sadece onu alıp çıkmayı beceremediğim için, Benefit Creaseless Cream Eyeshadow Honey Bunny ve Helena Rubinstein Full Kiss Cream Gloss Bed Red'i de aldım :)
Aslında Honey Bunny yanlışlıkla alındı, Birthday Suit alıcaktım fakat sepete yanlış ürün eklemişim, yarın onu da almam gerekecek..

Benefit Creaseless Cream Eyeshadow in Honey Bunny
Benefit Creaseless Cream Eyeshadow in Birthday Suit
Helena Rubinstein Full Kiss Cream Gloss in Bed Red


Haftaya ürünler elime geçince detaylı bir welcoming yazısı yazarım :)

Dee Dee


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tatlım sen yurt dışındamısın oraya mı sipariş ettin ? Bu ürünler yurt dışından mı geliyor İstanbul dan mı ? :) yurt dışından sipariş edilemiyor diye biliyorum.. Ben bursa dayım . Benefit siparişi verebileceğim bi link verirmisin ? Nette sadece yurt dışı sitesini bulabildim..