27 Mayıs 2010 Perşembe

Guerlain Meteorites Miniatures Collection






15 mayısta çilekten sipariş verdiğim Guerlain Meteorites Miniatures Collection bugün geldi.
Ben bu kadar minyatür olmalarını beklemiyordum, ühü!
Bu arada bu set paket hafifçe hasarlı diye indirimdeydi, fakat garip bir şekilde her şey sapasağlam :)

Setin içinde, Meteorites 01 Mythic, 02 Pink Fresh ve 03 Beige Chic'in 8 gramlık versiyonları var.
Bir de minnacık pembe bir fırça çıkıyor.
Set, made in China..
Fırça rezalet, Flormar'ın fırçaları bile daha iyi bundan o derece.
Bir de paketi açar açmaz bir yaşlı kadın kokusu yayıldı ortalığa..
Okuduğum yorumlarda bu kokudan bahsediliyordu, beni rahatsız eden bir durum değil, aksine sevdim, eski odaları ve ananemin kozmetiklerini hatırlatan bir koku :)
ama koku hassasiyeti olanların bilgisi olsun.

Okuduğum yorumlara göre, 01 Mythic tüm yüze uygulanan renk düzensizlikleri eşitleyen, aydınlık veren bir pudra.
02 Pink Fresh, pembe ağırlıklı, allık ya da aydınlatıcı olarak kullanılıyor.
03 Beige Chic, hafif bronzlaştırıcı ve yine aydınlatıcı olarak kullanılan bir pudra.

Pudralarda direk sim yok ama ışıltılı. Tüm yüze sürseniz dahi disko topuna dönmezsiniz. Kolumda denediğimde, bu ışıltılar Pink Fresh ve Beige Chic'te belirginken, 01 Mythic'de yok denecek kadar az. Hatta yok.

Pudraların kullanıcı yorumları çok iyi, resmen fanatikleri var.
Bu üçlünün içinde hangisinin ya da hangilerinin size uygun olduğunu görmek için iyi bir set.
Ben çilekten 55 Tl'ye aldım ama %40'a yakın indirimi vardı.

Kullandıkça yorumlarımı paylaşırım.
Sevgiler,

Dee Dee

2 yorum:

Makyajlı Kız dedi ki...

çok da küçük değiller kız üzülme :) bu mytic ten var bende top değil de press powder olanından vallahi bir kere sürüp çıkamadım dışarı,ev kirası gibi de para vermiştim,çok pırıltılı yahu evet renkleri güzel eşitliyor ama simleri var.Sen kullanıyor musun mytici tüm yüzüne?

Dee Makeup dedi ki...

Bu aralar pek elim gitmiyor bunlara açıkçası, ama aralarında en çok mythic'i sevdim :) diğer ikisi pek renk vermiyor, sadece ışıltı, ama sim yok.
Mythic simli ya da ışıltılı değil, ben tüm yüze sürebiliyorum. çok garip bir aydınlık veriyor sadece ama güzel duruyor :)
belki top olduğundandır..